Bara för att jag har tråkigt

1. Är du singel? - Japp
2. Bästa killkompis (bara EN) - Assåå... jag vet inte... Tycker de e mycke lättare att bli kompis med tjejer än med killar hihhuuh
3. Bästa tjejkompis (bara EN) - Ellen Ban Spaak
4. Röker du? - Nejnej!
5. Fullständigt namn - Mathilda
6. Födelsedag - 29 oktober 1998
7. Är du helsvensk? - Typ
8. Om inte - vad är du?
9. Vem ringde dig senast? Amanda tror jag 
10. Vem smsade dig senast? Olivia Alkin
11. Vem kramade du senast? - Veet inte? Inte precis så att man håller koll på vem man kramar
12. Vem pussade du senast? En riskaka när jag skulle visa mamma hur mycket jag älskarde dom <3
13. Roligaste personen du vet - Olivia Alkin, Josefine Bondelid
14. En snygg kille - Jag.  neee skojja ahhahahah
15. En snygg tjej - Elina Olsson
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Mi padre i det större tvrummet han satt o kolla på nått matlagningsprogram man ba nolifer?
17. Ögonfärg - Ljusbrun
18. Vem såg du senast? - Pappiiii
19. Har du någonsin förlorat en vän? - Sorgligt nor ja :´( 2 gånger!
20. Vad åt du senast? - En talrik fiil!
21. Vad drack du senast? - Mjök
22. En vacker person - Hannah Bozorgnia
23. En snäll person - Ella Ahlborg 
24. En gullig person - Madde Willén
25. En jobbig person - Många hahah
26. En konstig person - Älki Pann Schpakk
27. En med magrutor - Han på abercrombie påsarna
28. När skrattade du senast och varför? Olivia fick mig att börja gapskratta på lektionen med sin kung tutt och allt. Hon små-fnissade, jag gapskrattade
29. När grät du senast och varför? - Igår kväll
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? - Aldrig!
31. En du saknar - Mathilde von Rosen 
32. Ditt humör just nu- lite trött
33. Hur många vänner har du på facebook? - 366
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - Hur kan man ta reda på de??
35. Har du skilda föräldrar? Nepp. Men dom bråkar så mke så det känns som om jag har det snart :(
36. Hur många syskon har du? 2 borosor och en syrra
37. Din favoritfärg - Liiila
38. Nån du vill träffa - Jaden Smith 
39. Äckligaste du vet - Hår i maten, ostron
40. Godaste godiset - Allt utom lakris 
41. Godaste läsken - Hallonsaaaft!
42. Har du någonsin brutit mot lagen? Neppp inte nått stort? typ cyklat utan hjälm och sjussat men de räknas väl int?
43. Är du kär just nu? Ja ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0