ETT TROLLERITRICK: VIPS OCH BLOGGPAUSEN ÄR ÖVER





Läs rubriken ♥ Men eftersom jag inte bloggat på så länge måste jag ju göra ett låångt inlägg nu känner jag ;p Idag slutade vi efter bara en lektion weeehooo, men så drog jag och ellen hem till henne och degade framför disneychannel, åt mellis, åkte pulka i mörbyguppet, fottade, gjorde hennes läxa (ååååå va bra vi e som pluggar), sminkade, hon gjorde frans manikyr på mig (hon e gryyyym på de), pratade och meer. Sen drog jag hem och bråkade med pappa om en grej :( Men nu e vi kompissaaar igen som tur e :thumbup:

Jag ska åka till paris på shoppingresa i maj :D Och inga bröder följer med hurraaaaaa :D I morron kommer jag inte kunna blogga för jag har tävlig på eftermiddagen men jag gör kanske tidsinställt inlägg :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0