Missar skolan WEEEEEEEEEEEEEHÅÅÅÅÅÅ! :D

Dålig update igen jag vet, jag vet :(
Jag ska tävla i Linköping nästa fredag så jag missar matten och engelskan den dan! :D (y) Kommer åka bil dit direkt och jag kommer inte sova över där vilket var tänkt från början jag åker hem på natten ist :) Nu har jag precis stretchat. Tänkte börjar göra det varje morgon, kväll och eftermiddag nu fram till tävlingen ist för bara på kvällen så jag blir viiig o bra tills dess ;D


Gammal web-cam bild igen -.- men har lite bildbris nu eftersom Ellen är borta och hon tar typ alla bilder på mig. Hon e asbra typ värsta fotografen.

och modell oxå som ni ser :) Alla går in på hennes blogg NU fast hon har bloggpaus, för då kanske hon börja blogga igen om hon får lite statestik? :)

Gammal från webcam igen. fyfan, går jag runt och ser ut sådär i skolan ? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0